Buna!
Numele meu este Renate.
Sunt Humoreanca,dar momentan locuiesc cu bunica mea in strainatate,in frumosul oras pe nume Rostock.Imi place foarte mult acest oras si sunt foarte mandra ca am sansa de a studia in acest oras.
Sunt nascuta pe 27 august,prin urmare sunt fecioara.
Imi place foarte mult sa imi petrec timpul citind.Este una din pasiunile mele ,care a pus foarte usor stapanire pe mine.
Genul urban-fantasy sau mai pe scurt fantasy,este genul care ma fascineaza inca de la prima pagina citita.
Cine mi-a facut cunostinta cu aceasta lume a cartilor fantasy?O sa va mire raspunsul meu.Doua persoane foarte dragi mie , parinti mei care de Craciunul lui 2010 mi-au oferit cadou primele doua volume din seria Vampirii din Morganville de Rachele Caine.
Prima seara,cand am deschis pachetul si am descoperit cele doua volume,mi-au dat lacrimile.Fericirea pe care o simteam in mine crestea cu fiecare secunda.Momentul in care incepi sa citesti primele paginii si observi cum cu fiecare rand citit incepi sa iti construiesti o lume de care nu stiai ca exista,o lume care acum stii ca e a ta si numai a ta,o lume care stii ca iti apartine si pe care tu o modelezi dupa bunul plac.O lume in care sa evadezi !
Primul volum,Casa de sticla,l-am devorat in 2 zile,defapt intr-o noapte si o zi.Era un taram nou in care eu eram o straina,vroiam sa stiu ,sa aflu cat mai multe despre lumea care ma fascina si ma fascineaza si acum.Cu fiecare pagina citita iti doresti mai mult ,as putea spune ca este ca un drog,un drog de care sunt foarte mandra ca am devenit adepta si de care ,sunt sigura,ca multi sunt fericiti ca au devenit adepti.
Dupa ce am terminat cele doua volume imi doream mai mult si uite asa mi-am cumparat seria Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith -primele 4 volume.
Nu cred ca este un mod mai placut de ati pretrece timpul in aceasta lume nebuna,nebuna de tot.
Atunci cand citesc imi creez o lume paralela fata de cea in care traiesc,singurul punct comun sunt eu.Atunci cand citesc intru in Lumea Mea.Mai bine zis ajung in Regatul meu.Plang ,si rad.Stau cu sufletul la gura ,trec prin fel si fel de aventuri alaturi de personaje.Traiesc si eu aventura.
Am jumatate de an de cand citesc carti fantasy si aceasta lume nu inceteaza sa ma surprinda cu fiecare volum.Fiecare personaj care a luat viata ,caruia i-am dat viata o data citindui povestea,traieste in mine si va trai impreuna cu mine pentru totdeuna.
La fel de mult ca si cititul ma relaxeaza si 'plimbarile' in bilbioteca sau librarie.Mirosul paginilor tiparite ma relaxeaza si ma transpun automat in lumea in care imi place sa traiesc.Nimic nu se compara cu minutele petrecute in libraria orasului,pasind pe covorul moale ,trecand de la un raft cu carti la altul si nestiind care carte ai vrea sa ti-o cumperi deoarece toate te atrag.Si stiind ca daca ai avea toti banii din lume pe toti i-ai da pe cartile visurilor tale.
In urma cu o luna,cand a trebuit sa imi fac bagajul pentru Germania,am avut o discutie cu parintii mei.Eu vroiam sa imi iau toata bilbioteca cu mine,dar nu se putea.Am facut si un compromis pentru a ma lasa sa imi iau toata biblioteca mea,imi voi lasa calculatorul acasa(leptopul imi ajungea) si in schimb imi iau biblioteca.Nu au fost deacord.Au spus ca mi-o vor aduce in al doilea drum,pentru ca atunci aveam prea mult bagaj.Asta a facut sa apara un pahar care pe loc s-a umplut.Am stat imbufnata cateva zile,dar degeaba.In momentul in care am vazut ca nu am sort de izbanda,mi-am creat un 'mic' plan in cap.A sosit momentul terminarii valizei,a sosit momentul planului.Pe langa cutiile pe care le-am umplut cu carti si i-am spus tatalui meu ca astea sunt 'toate' cartile,in valiza printre haine am strecurat cateva carti.Si uite asa de la 10 carti (necitite) care trebuia sa le am ,acum am la mine un sfert din biblioteca mea.Va puteti gandi ca valiza mea era un sfert plina numai cu carti.
Abia astept sa vina parinti mei si o data cu ei si biblioteca mea de care duc mare  lipsa.
De ce v-am povestit toate astea?Pentru ca biblioteca mea este prietena mea cea mai buna.In ea ma refugiez atunci cand sunt suparata,dezamagita,nervoasa sau stresata.Tot ea imi da sfaturile pe care nimeni nu mi-lear putea da .Ea este prietena la care pot apela la orice ora din zi si din noapte ,prietena care nu iti va raspune : 'Nu poti lasa pe alta data problema asta ca acum e mai important somnul!'.Biblioteca mea este o parte din mine.Daca as putea ,as dormi inconjurata de cartile mele!
Lucrur accesta pe unii poate iar deranja,dar pe mine nu.Acest lucru m-ar relaxa.
Uneori cand citesc,sunt asa de absorbita de carte in cat,nu aud nimic in jurul meu,sunt numai eu,cartea pe care o citesc si personajele care ne inconjoara si ma incanta cu povestea lor.
Unora le plac cartile cu poezii,unora le plac basmele,unora le plac cartile de dragoste.Noi,aceasta mica comunitate de cititori,suntem atrasi de aceste carti fantasy.De ce?Pentru ca ele ne duc in lumea la care noi visam.Ne duc intr-o lume in care noi o putem experimenta doar prin cititul cartilor care ne plac.
Noi nu suntem niste ciudati , suntem doar altfel.Suntem doar diferiti de acest mic univers a copiilor.Un univers in care daca cineva spune ca la moda este sa te imbraci in maimuta,intr-o saptamana o sa vezi toate pipitele care vor sa fie la moda imbracate in maimutele.Da le poti spune ca nu le sta bine sau ca sunt comice?Nu,doar imediat iti pun placa :'da tu nu te uiti la tine cum arati?' si pe la spate imediat te si eticheteaza ca si 'ciudat'.Poti sa le spui ceva?Te lupti cu morile de vant.Te afunzi in nisipuri miscatoare si cu cat de zbati mai mult cu atat mai repede itzi vine sfarsitul.
De ce spun toate astea?Pentru ca la fel ca si voi toti sunt o persoana,o fiinta.Si nu orice fiinta,o fiinta caruia ii pasa.
Daca cineva m-ar intreba ce as alege intre carte si film,categoric as alege cartea.Nu pentru ca sunt o tocilara care sta numai cu nasul in carti ci pentru ca este mai interesant atunci cand citesti cartea,si iti creezi propriul film.Iar pe urma as alege sa vizionez filmul si sa compar filmul meu,gandit si regizat de mine si filmul regizat de o alta persoana.
Momentul in care termini o carte,in care stii ca ai iesit invingator intr-o batalie pe care nu oricine ar putea-o duce la sfarsit,momenul in care ai un sentimentul ca ai castigat cel ami important lucru de pe lume,este un alt lucru care imi place atunci cand citesc.
Imi plac in special cartile cu vampiri,varcolaci si alte fiinte supranaturale.
O alta pasiune de a mea este Dracula.Sa aflu 'istoria',sa aflu parerea unuia si altuia despre el si despre actele lui.
Imi place sa aflu cum a fost el vazut de anumite persoane si cine la creat cu adevarat.Informatii,date si restul.
De asemena imi place la nebunie sa citesc pana noaptea tarziu.Cu castile in urechi si muzica la maxim.
Vreau sa continui cu un sfat pentru cei care citesc:

"Nu da uitarii lumea pe care o iubesti! "

Si pentru cei care nu au descoperit inca magia lecturi :
''Nu va temeti,cartile nu sunt monstrii care va mananca daca puneti mana pe ele.''

Pe viitor sa stiti ca:

O alta pasiune de a mea este filmul(mostenita de la tata).Imi place sa petrec ore in fata televizorului uitandu-ma la filme care imi plac.Fie ele romance,SF sau action.Iarna,cand afara e un frig de ingheta pietrele,imi place sa stau in casa,sub o patura calduroasa si uitandu-ma la unul dintre filmele mele preferate cu o cana fierbinte de ciocolata calda sau ceai in mana,iar din cand in cand sa ma uit pe fereastra afara si sa vad fulgi mari dansand.Asta ma faca sa ma culcusesc si mai bine in patura mea preferata,moale ca puful.
Dansul,o alta pasiune mistuiitoare din viata mea.Cand simt ca nu mai am putere,si bateriile incep sa se termine,dansul ma salveaza.Este pasiunea mea de mica.Imi place sa dansez cand sunt fericita,pentru ca simt ca zbor!Imi place sa dansez cand sunt dezamgita sau trista ,pentru ca asa vad si o alta latura a vieti,una mai buna.Imi place sa dansez cand ma plictisesc pentru ca ...imi place sa dansez.As putea spune,ca sunt nascuta din boxe.Nu stiu sigura de la cine am mostenit acest talent, dar sunt sigura de un singur lucru...imi place ceea ce fac si asta ma face o dansatoare buna!
Imi place sa pictez pentru ca la fel ca si cititul ma relaxeaza.Tot ce imi vine in minte pun pe panza.Sunt specialista in fundaluri.Dar si obiectele nu imi dau mare bataie de cap.Primul meu tablou l-am oferit cadou unei persoane foarte dragi mie.Stiu ca multi ar spune'De ce nu l-ai pastrat,doar e primul tablou?' .Pai raspunsul e urmatorul:pentru ca stiu ca aceas persoana il va pastra mult mai bine decat mine si in plus stiu ca l-a bucurat mult mai mult cadoul decat pe mine ca l-am pictat.
Imi place sa scriu citate.Atunci cand scriu citate ma inspir din viata de zi cu zi,din experientele mele si a celor dragi.Dar cel mai fain la aceasta pasiune(si as putea spune si talent)este ca niciodata nu stau sa ma gandesc si sa il compun cuvant cu cuvant deoarece pur si simplu imi apare acolo in minte.De aceea la mine ai sa gasesti intotdeauna foaie si pix.
Imi place la nebunie sa ma plimb.Dar nu ori unde.Pe malul mari,cu picioarele pe nisipul fin si apa sa ma rasfete.Cantecul valurilor , cu acordurile fine ale pescarusilor le-as putea asculta secole,decenii,veacuri!Ma bucur mult ca acum am marea aproape de mine!

Cantatul la pian.O pasiune care la inceput nici nu ma gandeam ca o sa devina o pasiune.Acum daca ma pun in fata pianului nu ma mai ridic ore intregi.Aceasta pasiune stiu sigur ca am mostenit-o din mosi stramosi.De la  tata pana la strabunic au cantat la pian.Aici vreau sa mentionez de ce am ales aceasta poza pentru aceasta pasiune.Deoarece acasa,in Romania ,am si eu asa un grasunel (il iubesc ENOOO...ORM) pe care cand era mic il luam in brate si cantam impreuna la pian.
Mai pe scurt imi place viata si micile ei bucurii:

Soarele & Luna

Ploaia