vineri, 21 octombrie 2011

Discussion...(1)

Deoarece e vineri seara si ma gandesc ca var placea sa stam la o ceasca de ciocolata calda si la o discutie m-am gandit sa inaugurez aceasta rubrica:Asadar sa ii dam drumul.Ce subiect avem?Hmmm....ce parere aveti despre:

Ce parere aveti despre volumul Intoarcerea:Caderea noptii din Seria Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith?Cum te-ai impacat cu acest volum si cum ti-sa parut actiunea?
Dupa parerea ta cartea bate filmul sau invers?

Parerea mea:
Eu una l-am inceput cam imediat dupa ce a aparut si nici acuma nu am terminat acest volum.Ma cam pierd in poveste si in spatiul creat de scriitoare.Sincer nu stiu cand il voi termina dar sper cat de curand si mai sper sa ma pot obisnui cu stilul scriitoarei din aceste volume pentru ca imi doresc sa termin aceasta serie ca este foarte foarte buna.Si in legatura cu filmul,se abate pe ici-pe colo de la subiectul din carte.In legatura cu personajele sunt diferite dar totusi atat de potrivite.In special actorii alesi pentru Damon si Stefan.
Cam atata deocamdata.Astept parerile voastre,oricare ar fi acestea.



Un comentariu:

  1. parerea mea despre serie e la fel de compleza precum cartea , nu e acelasi stil ca cel intalnit in primele 4 volume si am impresia ca ma pierd...

    RăspundețiȘtergere