vineri, 29 iulie 2011

World is not perfect I

# O cititoare revoltata si nemultumita #

De ce sa spun ca lumea in care traim este perfecta ,daca nu este?De ce sa spun ca un anumit lucru este bun sau perfect daca de fapt e de ....  Cam asa e lumea in care traim cu toti.
Imi palce sa citesc o carte buna,care sa faca posibila transpunerea mea in Lumea Mea.Dar cum e atunci cand citesti si gasesti greseli gramaticale sau de scriere?Cum mai arata Lumea Ta atunci?In Lumea Mea apar fisuri care cu greu pot fi remediate.
Cam asa se intampla cu cartile de la editura 'Royal' Rao.Gasesc foarte multe greseli gramaticale sau de scriere in volumele editate de ei.Si toate astea se intampla cand iti e lumea mai draga.
Nu spun ca nu este o editura buna,sau ca nu publica carti care nu merita publicata.Spun doar ca nu iti atribui un cuvant ca si 'Royal'.Frate,cum naiba sa te numesti 'Royal' si sa ai dita mai greselile in volume?
De multe ori imi vine sa corectez volumul,apoi sa il trimit edituri.Dar ce as rezolva?Nimica,pentru ca cuvintele noastre se pierd in neant.E lumea care are o fisura mare de tot pe mijloc si din care se rafira o multime de fisuri mai mici.
De ce sa ma iau de lume daca nu am motiv?Ok,poate ar fi o mica nemultumire.Defapt nu este o nemultumire care sa ma faca sa scriu despre ea pe un blog PUBLIC,dar totusi este una care s-ar putea sa schimbe ceva daca ajunge la locul potrivit in momentul potrivit.
Nemultumirea mea?Acum vreo.....2-3 luni am facut o precomanda la doua volume ale edituri.Care anume?Este vorba de Crescendo de Becca Fitzpatrick (Seria Hush-Hush) si Ratacirea de Lauren Kate (Seria Damnare).Pana acuma ,volumele au aparut si comanda mea nu da nici un semn de viata precum ca ar fi procesata.Hello!Renate,ce faci acuma?Ramai cu seriile neterminat?Nu,bineinteles ca nu,asa ca mi-leam comandat saptamana trecuta de pe site-ul unei librari online.Asa cum imi place mie sa ii spun acelui moment:'Spargerea in libraria Elenfant.ro'.De ce ii spun asa?Petru ca mi-am comandat carti de o suma destul de ..... semnificativa.
De ce nu exista placerea lecturii la editura Nemira?
De ce aceasta editura viseaza la placerea lecturii?Pai...cititi ce i s-a intamplat unei prietne de a mea. 


Jos palaria & Tot respectul editurii LEDA !!

De ce spun asta?Cumde nu i-am gasit nici o chichita acestei editurii?Pentru ca este o editura foarte buna!Nu spun perfecta pentru ca in lume nu exista nimic perfect.
Este editura mea preferata!De ce?Ar fi prea multe de povestit!
Mai pe scurt:termina de publicat seriile pe care icnep sa le publice,nu au greseli de ortografie sau exprimare si nici nu au precomenzi care nu au fost respectate.Cel putin eu nu am nici un incident neplacut cu aceasta editura minunata.Ba chear as putea spune ca am un incident foarte placut,care mi-a adus si mai mult respect pentru aceasta editura.Sa va poveste?Dar dupaia sa nu ma invidiati,va rog:
Intr-o vineri cand am iesit eu impreuna cu o prietena de la ora de religie,si veneam spre casa.Mama mi-a spus ca am primit un colet,si sa ma opresc la posta sa mi-l ridic.M-a oprit la posta,era o doamna care ma cunostea(dar cine nu ma cunoastea acum la posta,cu atatea pachete primite!).Imi aduce pachetul si cand sa platesc imi spune ca nu ma costa nimic.Ma uit pe pachet,poate ca sunt persoana gresita.Nu!Numele meu,adresa mea,numarul meu de telefon.Poate asta sa fie adevarat?Ok,acum ce poate sa fie in pachet ca nu ma costa nimica si nici usor nu era.Deschis pachetul si cand ma uit inauntru,fac doi ochii cat cepele si raman cu gura cascata.Primul volum din seria Micutele mincinuase de Sara Shepard,oferit cadou de editura LEDA !Am zis ca nu este adevarat.Am pastrat in jur de 4 luni toate hartiile care au fost in pachet inclusiv pachetul ca am spus ca poate ma suna cineva sa trimit volumul inapoi editurii ca s-a gresit destinatarul.Dar nu.Acest volum este si acum in biblioteca mea ca si  o amintire foarte frumoasa.

Un comentariu:

  1. Eu, personal, nu am inca niciun incident cu edituri pentru ca eu cumpar cartile din biblioteci exact ca sa evit momente neplacute ca astea. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Intr-adevar, si eu gasesc greseli gramaticale in carti si chiar de exprimare si e neplacut.
    P.S.: Ai dreptate, editura LEDA este foarte buna :-bd!

    RăspundețiȘtergere