duminică, 30 octombrie 2011

Anunt !(2)

Buna dragi cititori al blogului!M-am intors cu o veste buna si una rea si un milion de scuze!
De ce scuze?Deoarece v-am priomis multe recenzii si in special recenzia de la 'Cartea neagra a secretelor' de F.E.Higgins,dar adevarul este ca in ultima saptamana viata mea a cam fost un dezastru si a cam luat-o pe o cale gresita.Prin urmare ca anunt ca voi lua o scurta pauza de la blogging.Mai exact 2 saptamani in care imi voi regla conturile cu viata.Asadar 2 saptamani nu voi posta rubrici sau recenzii pe blog si asa mai departe.

Acum ca vestea proasta a trecut sa anunt vestea cea buna.Maine voi posta continuarea de la Supernatural (2)  inainte de scurta pauza care urmeaza.Dupa aceasta scurta pauza voi posta recenzia de la cartea mentionata mai sus.
Inca o data im cer scuze!

Asadar voi incheia aceast post cu un ultim filmulet regizat de mine.Astept parerile voastre.
P.S:In urmatorul videoclip personajul principal este DoDo,catelul meu care acum este acasa,in Romania si caruia ii duc dorul nespus de mult!(Este un pui deDog de Bordeauxsi are 10 luni.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu