Banchetul nebunilor de Rachel Caine (Vampirii din Morganville #4)

Prolog:

MORGANVILLE NU ESTE CEEA CE PARE...

VAMPIRII DOMNESC ASUPRA ORASULUI...

SI A TUTUROR CELOR CARE LOCUIESC IN EL.

In orasul universitar Morganville, vampirii si oamenii

au invatat sa traiasca intr-o pace relativa. Totusi, unii studenti – cum este si Claire Danvers – stiu ca, dupa lasarea intunericului, invatatura poate fi lasata pe planul doi, mai importanta fiind supravietuirea. Si asta, mai ales dupa sosirea domnului Bishop, tatal Ameliei – un vampir malefic, dornic de putere si care actioneaza dincolo de orice reguli. Ceea ce doreste el este inimaginabil de sinistru. Abia in seara unui banchet, la care participa toti vampirii, alaturi de partenerii lor umani, Claire realizeaza care este planul lui Bishop... ca si complicata si funesta capcana pe care le-o intinde cetatenilor cu sange cald din Morganville...

Recenzie:

Totul parea linistit in Morganville.Toti se astptau sa inceapa o viata cat se apote de normala in convietuire cu vampirii.Dar din pacate se insaleau.

Intr-o zi parinti lui Claire apar la usa Casei Glass impreuna cu o alta ‚persoana',Bishop-parintele Ameliei.Acesta impreuna cu ajutoarele lui,Ysandre si Francois.Ysandre pune ochii pe Shane si incearca sa il faca ‚adeptul' ei.

Lucrurile se complica si mai tare cand Claire impreuna cu prietenii ei afla ca parintii ei se muta in Morganville.Cei trei incearca sa se obisnuiasca cu aceste lucruri si sa isi continue viata dar din pacate nu pot.Acestia afla adevaratul motiv pentru care Bishop a venit in oras-sa puna stapanire pe Morganville si pe cartea ce Claire o ascunde din ordinul lui Amelie.Amelie,respecta vechile obiceiuri si impreuna cu vampirii din oras pregatesc un banchet in cinstea lui Bishop,in cadrul caruia vampirii pot sa iijure supunere.Daca credeti ca aici totul se terminca,imi permit sa va anunt ca nu.Cartea abia acum incepe.

Date despre opera:

Editura:Leda

Aparitie:2011

Coperta:Cartonata

Format:13 x 20 cm

Numar pagini:384 p.

Traducere:Adrian Deliu

Date despre autor:

Rachel Caine

RACHEL CAINE, pe adevaratul ei nume Roxanne Longstreet Conrad, este o autoare americana de SF, fantasy, suspans si horror care publica din 1991 sub mai multe pseudonime. Pe langa seriaVampirii din Morganville, Rachel Caine este autoarea si a popularei serii Weather Warden, care cuprin de Ill WindHeat StrokeChill FactorWindfallFirestormThin AirGale ForceCape Storm siTotal Eclipse. Sub pseudonimul Julie Fortune publica romane tie-in, dupa productii cinematografice sau TV de succes, cum ar fi Sacrifice Moon (Stargate SG-1), 2004. Rachel si sotul ei, artis tul iluzionist R. Cat Conrad, locuiesc in Texas, impreuna cu iguanele lor, Popeye si Darwin, cu un mali uromastyx numit (cat se poate de adecvat) O?Malley si cu o testoasa-leopard botezata Shelley (dupa poet, fireste).

Va invitam sa-i vizitati website-ul la adresa www.rachelcaine.com si pagina de pe MySpace, www.myspace.com/rachelcaine.

Parerea mea:

Despre volum:Acest volum as putea sa spun ca este cu adevarat palpitant si captivant.Noile personaje care apar in volum mi-se pare cu adevarat fascinante,mai ales modul in care le-a descris scriitoarea.Iti poti face o idee ‚ca la carte' despre ele.

Coperta:Prima data cand am vazut-o nu stiam exact ce reprezinta dar pe urma ‚mi-a picat fisa'.Este aleasa o fotografie perfecta petru povestea acestui volum.

Personajul meu favorit:

• Feminin:Amelie