miercuri, 3 august 2011

New style!

Buna tuturor!Cred ca majoritatea dintre voi imi cunoasteti fostul blog pe care publicam.Din cauza ca timpul si studiul m-au prins in capcana lor,nu am mai avut posibilitatea sa ma ocup de blog asa cum trebuia.Asadar ,i-am oferit blogul prietenei mele Elena,care acum lucreaza pe blog cu o blogarita 'nou-nascuta'.
Multumesc mult fetelor ca duceti mai departe blogul.
Face-ti o treaba excelenta!

Asadar,mi-am creat un blog personal pe care nu voi posta asa de des ca pe cel vechi.Aici voi posta numai  recenzi,dupa cum ii este si numele,jurnal-de-recenzii.
Deoarece imi place sa fiu unica in felul meu,chear daca ideea a fost tot a mea,m-am gandit sa prezint recenziile intr-un nou stil.Cel vechi il vor folosi fetele de pe Book R3views.Sa va prezint in mare noul stil al blogului,in materie de recenzii.

Review Style:

Prolog: ......
Recenzie: ......
Date despre volum:

Editura: xyz
Aparitie: xxxx
Coperta: xxxxx
Format: zz x yy
Numar pagini: xxx p.
Traducere: xxxxxxx
Punctaz: X / 6


Comanda de la editura: 

Pret: xx,xx lei
Comanda-ma!

Comanda de pe Elefant.ro:

Pret:: xx,xx lei
Comanda-ma!

Sper sa va placa noul stil si sa va dea si mai multe informatii.In curand , o prima recenzie cu noul stil.

P.S:Am sa postez si un sontaj in partea stanga a blogului,unde am sa astept parerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu