joi, 22 septembrie 2011

Anunt pentru cititorii blogului!

Dragi cititorii al blogului nu va speriati ca nu am abandonat blogul.Dupa cum bine ati vazut am avut o perioada destul de inactiva pe blog din doua motive:
In primul rand m-am ocupat putin de blogul competitiei I L0VE.....You L0Ve.
In al doilea rand am fost prinsa la scola cu foarte foarte foarte multe teste.Daca stau bine sa ma gandesc cel putin un test pe zi am avut in ultima saptamana,asadar sper din tot sufletul sa nu va suparati pe mine.
Perioada imediat urmatoare se anunta a fi mai linistita,cu mai putine teste si proiect asadar am sa imi iau revansa.
Sa va spun cate ceva din planurile mele pentru viitorul blogului:

  1. Inca stau in dubiu daca sa schimb sau sa las acest design.De ce schimb din nou design-ul?Dupa cum bine stiti imi place sa fiu inedita ceea ce de curand am descoperit ca nu sunt.Din intamplare am dat peste un blog acum cateva zile si am descoperit ca din pacate avea acelasi fundal ca si mine.Ceea ce m-a facut sa ma decid pe moment ca blogului ii trebuie o schimbare.Deci cat de curand asteptati-va la o mica schimbare a design-ului.
  2. Sa postez recenzii cat mai multe,printre care se numara si:
  • Bal mascat de Melissa de la Cruz
  • Rafuiala de Kelley Armstrong
  • Inceputrile de L.J.Smith
  • Sete de sange de L.J.Smith
  • Nesatul de L.J.Smith 
  • Si multe altele....
Acum va las ca maine din nou am test (la AWT) si trebuie sa invat acuma.In acest weekend sper din tot sufletul sa postez cel putin o recenzie.
Si sa nu uit , spor la scoala si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu