sâmbătă, 24 septembrie 2011

Bal mascat de Melissa de la Cruz (Seria Sange albastru #2)

Prolog:
Schuyler van Alen doreste o explicatie legata de misterioasele morti care au avut loc in radurile tinerilor vampiri. Impreuna cu Oliver, cel mai bun prieten al ei, Schuyler calatoreste in Italia cu speranta de a-l gasi pe singurul om care o poate ajuta – bunicul ei. Intre timp, la New York, pregatirile sunt in toi pentru Balul Celor Patru Sute, o petrecere exclusivista gazduita de cei mai bogati, puternici si neumani – o gala a celor cu sange albastru. Dar adevaratele pericole apar la after-party, un bal mascat organizat de sireata Mimi Force. O revelatie, ascunsa in spatele mastilor, va schimba cursul destinului unui tanar vampir pentru totdeauna. Plin de glamour, suspans si folclor cu vampiri, acest al doilea episod din saga Sange Albastru isi va lasa cititorii insetati sa afle mai mult.

Recenzie:
Dupa moartea bunicii sale,Shuyler pleaca in cautarea bunicului sau,in Italia.Acolo incearca impreuna cu Oliver-cel ami bun priten al ei sa ia legatura cu singura persoana care o poate ajuta in aceasta sitoatie-bunical ei.
Intre timp in orasul de unde ea a plecat pregatirile sunt in toi pentru Balul Celor Patru Sute-bal dat de cei mai exclusivisti si cu sange albastri oameni in cinstea vampirilor.In acelasi timp Mimi Force,dusmanul de moarte al lui Shuyler plegateste un after-party,un bal mascat unde va avea loc o adevarata revelatie caare ii v-a schimba cursul viati si destinul lui Shuyler pentru todeauna.

Date despre opera:
Editura:Leda
Aparitie:2011
Coperta:Cartonata(cu Supracoperta)
Format:13 x 20 cm
Numar pagini:320
Traducere:Madalina Andrei

Date despre autor:
MELISSA DE LA CRUZ este autoarea bestsellerului pentru adolescenţi The Au Pairs şi coautoarea unui foarte popular volum pentru adulţi, The Fashionista Files: Adventures in Four-Inch Heels and Faux Pas. Melissa are apariţii frecvente la televiziune, CNN şi E! Entertainment Television, în calitate de expert pe teme de stil, tendinţe şi celebrităţi, şi scrie articole pentru Glamour, Marie Claire, Teen Vogue, Cosmopolitan şi New York Times. A crescut la Manila, San Francisco şi New York, iar acum locuieşte la Los Angeles împreună cu soţul ei. Deşi Melissa nu este un Sange Albastru, cunoaşte câteva persoane care sunt...
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.melissa-delacruz.com sau site-ul seriei Blue Bloods, http://bluebloodsbooks.com/.

Dosar presa:

"Împletind umorul subtil cu detaliile rafinate ale vieţilor celor fabuloşi şi însetaţi de sânge, De la Cruz ne propune o concepţie asupra vampirilor foarte diferită de tradiţionalii demoni care se tem de ţăruşii înfipţi în inimă." – Booklist

"O privire iscoditoare, ca de voyeur, aruncată spre vieţile magnaţilor din Manhattan – care, întâmplarea face, sunt chiar vampiri." – Kirkus Reviews

Parerea mea:

Despre volum:Suspasul troneaza in acest volum.Nu cred ca sunt destule cuvinte pentru a descrie acest volum:indeit,minunat,splendit,fasicinant si lista ar putea continua mult si bine.Este unul dintre volumele care fac parte din seriile mele preferate si o recomand cu cea mai mare placere.Pentru un cititor de fantasy este o adevarata pierdere daca nu ar citii aceasta serie si in special acest volum.In acest volum se ragaseste punctul culminant din cele doua volume.In acest volum Shuyler afla multe secrete care ii vor schimba viata pentru totdeauna la fel si relatiile cu cei din jurul ei,in special cu cel mai bun prieten al ei-Oliver si cu Jack.

Coperta:este foarte potrvita pentru volum si in special pentru actiunea ce se petrece in aceasta minunatat carte.

Personajul meu favorit:

• Feminin:Shuyler