duminică, 4 septembrie 2011

News in our world! (2)

Buna cititori al blogului.
Dupa cum bine vedeti am schimbat din nou design-ul blogului.Trebuie sa va spun ca nu m-am putut hotara in privinta design-ului pana in acest moment.Acum,am gasit unul care sa imi placa cu adevarat si sa fie pe gustul meu,sper ca si pe al vostru.
Pe bara din stanga , puteti vedea noi mai afiliati.Am avut mare succes cu banner-ul si afilierile.
Tare multe nu prea am ce sa va spun.
De la ultima postare la 'News in our world' nu prea am facut multe schimbari:Am adaugat doua pagini noi:

Pe aceasta pagina voi scrie de fiecare data cand voi primi o leapsa de la un alt bloger.
O prima leapsa pe acest blog am primit-o de la Roxana,Pustoica Scrie.

si


Pagina pe care eu voi posta creatiile mele:citate,povesti si chear videoclipuri facute de mine.
Pentru inceput am postat niste citate facute de mine.


Sper din tot sufletul sa va placa noile pagini.

Cam atat pentru aceasta postare.Astazi voi posta si niste videoclipuri facute de mine pe pagina ''Ganduri pe tapet'' asa ca ramane-ti aproape.

In curand:

  • Recenzie Vol.2-''Bal Mascat'' din seria 'Sange albastru' de Mellssa de la Cruz.
  • Recenzie la Vol.1 & 2-''Inceputurile'' & ''Sete de sange'' din seria 'Jurnalele lui Stefan'  de L.J.Smith.
  • O noua pagina cu subiect surpriza!
Ca de obicei va astept parerea la sondajele de pe partea stanga a paginii.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate.Pana acuma asta e cel mai bun design pentru blog.Adica eu cred ca se potriveste cel mai bine cu stilul tau!:x

    RăspundețiȘtergere