duminică, 9 octombrie 2011

A little more magic! (1)

Salutare cititoori ai cartilor fantasy.M-am reintors cu cateva rubrici de publicat,ce zice-ti,va bucurati?
Asadar sa incepem.Dupa cum am spus si intrun alt post in aceasta rubrica va voi prezenta carti fatasy sau de alte genuri care nu sunt asa de cunoscute ca Academia Vampirilor sau Jurnalele Vampirilor si cu toate acestea am putea spune ca sunt la fel de delicioase.
Astazi vom incepe cu un volum care mie mi-a placut foarte foarte mult si care pe cat de usor am devorato pe atat de delicioasa a fost.Este vorba de Cartea neagra a secretelor de F.E.Higgins,la ace<sta carte urmaza de curand sa ii fac recenzie asadar stati pe aprope.



Detalii produs

Editura:Leda

Format: 14 x 18 cm 


Autor: F.E. Higgins   

Traducere: Sorin Voinea 

ISBN: 973-128-167-4 

Editura: Corint Junior 

Aparitie: 2008 

Numar pagini: 320 


Pret de lista: 39.90 RON  
Preț: 15.00 RON 



Am dat intr-un mod destul de ciudat peste cartea neagra a secretelor a lui Joe Zabbidn si peste Memoriile lui Ludlow Fitch. Ambele erau rulate strans si ascunse in interiorul unui picior de lemn. Cand le-am desfacut am observat ca paginile erau foarte fragile si patate din pricina apei, iar scrisul era aproape ilizibil. Fragmenetele si extrasele sunt reproduse in aceasta carte exact asa cum au fost scrise. In privinta pasajelor lipsa, cum astfe le-as fi putut completa, daca nu folosindu-mi propria imaginatie?

Am pus cap la cap aceasta poveste asa cum m-am priceput mai bine. Nu pretind ca sunt autoarea ei, ci doar persoana care incearca sa o dezvaluie lumii intregi. F.E. HIGGINS
Dosaru presei:
"Extraordinara... un debut remarcabil" THE TIMES
"Capteaza atentia cititorului de la primul pana la ultimul rand" EOIN COLFER



Comanda de aici!


2 comentarii:

  1. Abia astept recenzia!:)Citatul autoarei este chiar super! Am devenit destul de curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. De luni am o saptamana vacanta sia tunci cred ca voi posta recenzia.Deci ramai aproape.:)

    P.S:Mersi pentru comantarii,ca imi esti alaturi de mine si ca imi urmaresti blogul.

    RăspundețiȘtergere