duminică, 21 august 2011

News in our world...(1)

UPDATE!
Dupa cum bine puteti vedea am facut mici schimbari pe blog.In curand voi posta si o noua recenzie pe,asa ca stati aproape!
P.S:Sondajele din partea stanga a paginii va asteapta parerea!

Buna tuturor!
Aceasta este prima si ultima rubrica de pe blog.De ce spun ultima?Pentru ca nu voi mai inaugura nici o rubrica,pe acest blog.Dar de ce am facut aceasta rubrica si de ce i-am dat numele de 'News in our world...'?
Sa va explic un pic cum sta treaba cu aceasta rubrica.Acesta este rubrica in ca va voi prezenta noutatile de pe blog.Design nou,style nou la recenzii,pauze de scriere,etc...Inainte de a incepe sa va anunt ultimele vesti de pe acest blog vreau sa precizez ca aceasta rubrica este extinderea micului spatiu cu acelasi nume din stanga paginii.
Voi incepe prin a va anunta ca acum sunt eleva (in clasa a 9-a) cu toate drepturile aici in Germania .Asta inseaman pentru mine munca in plus fata de prietenii mei din Romania si binenteles si timp in plus.Asta inseamna foarte putin timp pentru hobby-urile mele:cititul,scrisul pe blog,dansul si plimbarile.Din acest motiv voi posta mai rar pe blog.Stati linistit ca nu voi inchide blogul!Doar voi posta putin mai greu.Sper din tot sufletul sa nu va suparati.Credeti-ma ca imi este foarte greu sa ma tin departe de tastatura si de blog.Dar asta este.Pentru mine viitor este foarte important,iar aceasta perioada din viata mea este foarte importanta pentru viitorul meu.Ma repet prin a spune inca o data ca sper sa nu va suparati.
Un alt lucru care vreau sa va anunt este ca m-am hotarat sa fac un banner pentru acest blog.Nu este cine-stie-ce dar mie una imi place.Sper ca si voua:

Ce parere aveti?:)
In continuare va voi anunta ca voi face un mic update la noul style de la recenzii.Ce voi include?Pai....parerea mea si inca niste lucruri ca  mi-se pare foarte importante si sper sa va ajute din plin.Ce vreau sa va mai prezint prin acest update va voi spune chear acum:

  1. Parerea mea:

  • Despre volum;
  • Coperta;
  • Personajul meu favorit si de ce;
  1. Un citat preferat din volum;
  2. Date despre autor;
Cam atat voi mai adauga noului style.Cel putin momentan.Pana in momentul in care imi va veni o noua idee.

In stanga paginii veti gasi unele sondaje de opinie unde astept parerile voastre despre banner si update-ul la Reviews Style!
Dupa cum am precizat si in mini rubrica de pe acest blog tot in stanga paginii va puteti inscrietii pe acest blog printr-un singur click.La ce ajuta asta?In momentul in care voi posta ceva nou pe blog veti fii anuntati printr-un mail.Acest lucru economiseste timp deoarece nu trebuie sa intri in fiecare zi sa verifici daca am postat ceva nou.

Va multumesc ca sunteti aproape de mine si ca imi urmariti blogul!

Renate.

Un comentariu:

  1. Super noua rubrică!:)
    Păcat că e şi ultima, sunt sigură că ai mai multe idei geniale!:D Însă, poate cu timpul vei înlocui vechile rubrici cu altele mai noi(nu că astea nu ar fi superbe!:x)
    Apropo, te invit sa participi la concursul de pe blogul meu: http://love-for-books.blogspot.com/2011/08/primul-nostru-concurs.html
    :) Iti astept raspunsul, in speranta ca acesta va fi pozitiv!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere